- Factuur, Declaratie & Vergoeding uitgelegd
- Informatiedocumenten
- FAQ
Hier leggen we uit hoe onze facturatie werkt, wat u kunt verwachten qua kosten en hoe u een eventuele vergoeding via uw zorgverzekeraar regelt.
Een behandeling in Medische Kliniek Velsen kost u niet meer dan in een ander ziekenhuis. Onze zorg wordt vergoed vanuit de basisverzekering, ondanks dat wij geen contracten hebben met zorgverzekeraars.
Factureren en vergoeden werkt misschien anders dan u bent gewend. Hieronder leggen wij uit hoe het bij Medische Kliniek werkt.
Wat dekt de verzekering?
Uw zorgverzekeraar vergoedt onze zorg, ondanks dat wij geen contracten hebben. Voorwaarde is dat u een geldige verwijzing heeft van uw huisarts of behandelend specialist. Voor sommige behandelingen van plastische chirurgie is vooraf een machtiging nodig. Dit wordt dan besproken tijdens een eerste consult, controleer dit tevens zelf bij uw zorgverzekeraar.
Omdat wij geen contracten hebben met zorgverzekeraars betaalt uw zorgverzekeraar – afhankelijk van het soort polis – een percentage van de kosten. Het niet-vergoede deel noemt uw zorgverzekeraar uw eigen bijdrage. Deze eigen bijdrage hoeft u niet aan ons te betalen (m.u.v. eigen bijdrage voor medicatie). Medische Kliniek Velsen neemt deze kosten op zich. Let op: Soms zit er bij gemachtigde zorg ook een eigen bijdrage die wij niet vergoeden, maar als privézorg afgerekend moet worden
Wat betaal ik zelf?
Het Eigen Risico van de ziektekostenverzekering
Iedereen van 18 jaar en ouder die zorg krijgt uit de basisverzekering, betaalt jaarlijks een verplicht eigen risico. De hoogte van dit eigen risico heeft u bij het afsluiten van de verzekering vastgelegd. Bij niet gecontracteerde zorg wordt een openstaand eigen risico in mindering gebracht op de vergoeding die de zorgverzekeraar uitkeert. Voor deze kosten bent u zelf verantwoordelijk. De eigen bijdrage moet u niet verwarren met uw wettelijk eigen risico.
Behandelingen zonder medische noodzaak
Behandelingen zoals sterilisatie, hersteloperaties en cosmetische ingrepen worden niet vergoed vanuit de basisverzekering. Deze zorg betaalt u zelf. Bent u aanvullend verzekerd voor behandelingen zonder medische noodzaak? Controleer dan uw polisvoorwaarden. Sommige zorgverzekeraars vergoeden alleen als behandelingen zonder medische noodzaak worden uitgevoerd door een gecontracteerde zorgverlener. Medische Kliniek Velsen is geen gecontracteerde zorgverlener.
CBR-keuringen
Rijbewijsrapporten op verzoek van het CBR zijn voor rekening van de te keuren persoon.
Fysiotherapeutische behandelingen buiten onze verpleegafdeling
De vergoeding die u krijgt van uw verzekering verschilt per polis.
Genderzorg
Genderzorg wordt vergoed vanuit de basisverzekering.
Voor Stichting Genderzorg Velsen geldt dat er met diverse zorgverzekeraars contracten zijn afgesloten en wij de factuur rechtstreeks bij de zorgverzekeraar kunnen indienen. Bij niet–gecontracteerde zorgverzekeraars kan het zijn dat het vergoedingspercentage bij een operatieve behandeling te laag is. Dit is afhankelijk van het soort polis en het vergoedingspercentage. Hier geldt niet dat de eigen bijdrage door Stichting Genderzorg Velsen wordt vergoed. Vragen over vergoedingen kunt u tijdens het eerste consult stellen en/of raadpleeg uw eigen zorgverzekeraar.
De zorgverzekeraars waar wij heden een contract mee hebben afgesloten aangaande de genitale- en borstcorrectie-transgenderzorg voor 2025 zijn: Zilveren Kruis, ONVZ, VGZ.
Hoe moet ik declareren?
Dit is afhankelijk van uw zorgverzekeraar. Medische Kliniek Velsen dient de facturen voor zorgverzekeraar VGZ ( Univé, IZA, IZZ, Zekur, UMC en eventuele gevolmachtigde) ONVZ en Zorg en Zekerheid rechtstreeks in. Uw zorgverzekeraar vergoedt de factuur volgens het vergoedingspercentage van uw polis. De eigen bijdrage hoeft u niet te betalen. Een eventueel eigen risico wordt door uw zorgverzekeraar aan u gefactureerd.
Bij overige zorgverzekeraars ontvangt u de factuur per post. U dient deze zelf bij uw zorgverzekeraar in. (let op dat u zowel voor-als achterzijde indient als er sprake is van een 2 e pagina). Uw zorgverzekeraar maakt de vergoeding naar u over. Een eventueel openstaand eigen risico wordt door uw zorgverzekeraar in mindering gebracht op het bedrag dat u ontvangt. U maakt de volledige vergoeding, inclusief ingehouden eigen risico, naar ons over.
U ontvangt een declaratie/vergoedingsoverzicht van uw zorgverzekeraar.
Het bedrag dat uw zorgverzekeraar heeft uitgekeerd, plus het eventueel in mindering gebrachte eigen risico, ontvangen wij graag met vermelding van het factuurnummer binnen 21 dagen na de factuurdatum op het onderstaande bankrekeningnummer:
Stichting Medische Kliniek Velsen : NL 32 ABNA 0867 0362 30
Als u genderzorg heeft ontvangen, maakt u het bedrag over naar het onderstaande bankrekeningnummer, met vermelding van het factuurnummer. Let op: Voor genderzorg geldt dat er met diverse zorgverzekeraars wel contracten zijn afgesloten. In dat geval kunnen wij de factuur rechtstreeks bij de zorgverzekeraar indienen. U betaalt dan alleen het eigen risico.
Stichting Genderzorg : NL 89 ABNA 0254 3903 82
Kosten
Medische Kliniek Velsen heeft geen contracten met zorgverzekeraars. Daarom hanteren wij het in Nederland geldende passantentarief. Bovenaan deze pagina, onder ‘Bestanden’, vindt u de prijslijsten van de passantentarieven en CBR- keuringen.
Vragen over vergoedingen en verzekering?
Voor vragen over ons declaratieproces of vergoedingen kunt u contact opnemen met onze financiële administratie. Zij zijn bereikbaar op 085-105 24 44 van maandag tot en met vrijdag tussen 10:00 uur en 16:30 uur. Of per e- mail: debiteuren@mkvelsen.nl
Wij zijn een niet-gecontracteerd behandelcentrum. Dat betekent dat wij geen contracten hebben met de zorgverzekeraars. Ondanks dat wij geen contracten hebben, wordt uw zorg vergoed vanuit de basisverzekering. U kunt bij ons terecht met elke Nederlandse verzekering na doorverwijzing van uw huisarts, de vergoeding verschilt per polis en zorgverzekeraar. Wij leggen u hier graag meer over uit op onze website https://mkvelsen.nl/vergoeding.
Nee, bij ons geldt een coulanceregeling. Dat houdt in dat u het niet-vergoede deel / de eigen bijdrage van de behandeling NIET betaalt bij Medische Kliniek Velsen.
U doet dus geen bijbetaling als uw zorgverzekeraar slechts een gedeelte van de factuur aan u vergoedt. Alleen het (eventueel ingehouden) eigen risico betaalt u zelf. Dat is net als bij alle andere ziekenhuizen en ZBC’s (zelfstandige behandelcentra). Bovenstaande informatie geldt wanneer u de factuur op juiste wijze heeft ingediend bij uw zorgverzekeraar (voor- en achterzijde van de factuur moeten ingediend zijn). Wij verzoeken u vriendelijk om uw declaratieoverzicht aan ons toe te sturen. Hiermee kunnen wij controleren of het door u betaalde bedrag overeenkomt met de vergoeding vanuit de zorgverzekeraar. Zo voorkomen we dat u te veel betaalt, maar wij wel de vergoeding van u ontvangen waar wij recht op hebben.
Zie ook: “Waarom moet ik mijn declaratieoverzicht aan Medische Kliniek Velsen verstrekken?”
Nee, u hoeft de factuur niet voor te schieten. Nadat u de factuur van ons per post heeft ontvangen, dient u deze direct in bij uw zorgverzekeraar. Pas wanneer de zorgverzekeraar het bedrag aan u heeft uitbetaald, maakt u het ontvangen bedrag plus het eventueel daarop ingehouden / in mindering gebracht eigen risico aan ons over. U betaalt de factuur pas nádat de vergoeding aan u is betaald door uw zorgverzekeraar.
Dankzij onze coulanceregeling betaalt u het eventuele niet vergoede deel / de eigen bijdrage niet zelf mits u tijdig betaald. Wij hanteren een betaaltermijn van 21 dagen.
Zodra u het bedrag dat u van uw zorgverzekeraar heeft ontvangen en het vergoede bedrag (inclusief eventueel ingehouden eigen risico) aan Medische Kliniek Velsen heeft overgemaakt, verzoeken wij u vriendelijk om uw declaratieoverzicht aan ons toe te sturen. Hiermee kunnen wij controleren of het door u betaalde bedrag overeenkomt met de vergoeding vanuit de zorgverzekeraar. Zo voorkomen we dat u te veel betaalt, maar wij wel de vergoeding van u ontvangen waar wij recht op hebben.
Onze coulanceregeling kunnen wij alleen waarborgen wanneer u tijdig betaald én ons het declaratieoverzicht verstrekt. Zie ook “Wat gebeurt er als ik mijn factuur niet op tijd betaal?”
Omdat wij geen contracten hebben met zorgverzekeraars, moeten wij passantentarieven hanteren. Dit zijn tarieven die hoger liggen dan het tarief dat een zorgverzekeraar vergoedt aan gecontracteerde zorgaanbieders. Deze tarieven zijn zoals bij elk ziekenhuis of ZBC’s (zelfstandige behandelcentra) gepubliceerd op hun website, in tegenstelling tot het bedrag wat zorgverzekeraars zullen vergoeden.
In de meeste gevallen wordt het gefactureerde passantentarief niet volledig vergoed door uw zorgverzekeraar. Hoeveel u vergoed krijgt, hangt af van uw zorgpolis.
Om te voorkomen dat u als patiënt het verschil tussen onze factuur en de vergoeding vanuit uw basisverzekering moet betalen, hanteren wij een coulanceregeling. Deze regeling houdt in dat u, bij tijdige betaling*, alleen het bedrag hoeft te betalen dat:
- Door uw zorgverzekeraar wordt vergoed,
- En/ of het eventuele wettelijke eigen risico wat ingehouden wordt op de uitbetaling van de vergoeding (de zorgverzekeraar vermeldt dit dan ook altijd op het declaratieoverzicht wat aan u verstrekt wordt).
Het niet-vergoede deel/ de eigen bijdrage brengen wij dus niet in rekening, zolang u tijdig betaalt. Zo zorgen wij ervoor dat u bij ons terechtkunt zonder onverwacht hoge kosten.
Vergoedt uw zorgverzekeraar wél de gehele factuur dan betaalt u vanzelfsprekend ook het gehele factuurbedrag aan ons.
Nadat u onze factuur heeft voldaan, ontvangt u doorgaans een declaratieoverzicht van uw zorgverzekeraar. Wij verzoeken u vriendelijk dit overzicht per e-mail aan debiteuren@mkvelsen.nl te mailen zodra u het heeft ontvangen.
Aan de hand van dit overzicht controleren wij of de vergoeding van uw zorgverzekeraar overeenkomt met het bedrag dat u aan ons heeft betaald. Zo voorkomen we dat u te veel betaalt, maar wij wel de vergoeding van u ontvangen waar wij recht op hebben.
Pas wanneer wij uw betaling én het declaratieoverzicht hebben ontvangen, kunnen wij de factuur financieel en administratief afhandelen.
*Wij hanteren een betalingstermijn van 21 dagen. De coulanceregeling kunnen wij alleen waarborgen wanneer u tijdig betaald én ons het declaratieoverzicht verstrekt. Zie ook “Wat gebeurt er als ik mijn factuur niet op tijd betaal?”
Omdat wij geen contracten hebben met zorgverzekeraars, zijn wij een niet-gecontracteerde zorgaanbieder. Dit betekent dat wij de factuur niet rechtstreeks mogen indienen bij uw zorgverzekeraar.
U ontvangt de factuur van ons via de post. U dient deze vervolgens zelf in bij uw zorgverzekeraar (voor-én achterkant). De zorgverzekeraar keert het vergoede bedrag rechtstreeks aan u uit, en niet aan Medische Kliniek Velsen.
Zodra u de vergoeding heeft ontvangen, maakt u alleen het bedrag over dat:
- Door uw zorgverzekeraar wordt vergoed,
- En/ of het eventuele wettelijke eigen risico wat ingehouden wordt op de uitbetaling van de vergoeding (de zorgverzekeraar vermeldt dit dan ook altijd op het declaratieoverzicht wat aan u verstrekt wordt).
Het niet-vergoede deel/ de eigen bijdrage brengen wij dus niet in rekening, zolang u tijdig betaalt*. Zo zorgen wij ervoor dat u toch bij ons terechtkunt zonder onverwacht hoge kosten. Wij verzoeken u vriendelijk om uw declaratieoverzicht naar ons toe te sturen. Hiermee kunnen wij controleren of het door u betaalde bedrag overeenkomt met de vergoeding vanuit de zorgverzekeraar. Zo voorkomen we dat u te veel betaalt, maar wij wel de vergoeding van u ontvangen waar wij recht op hebben.
* Wij hanteren een betalingstermijn van 21 dagen. De coulanceregeling kunnen wij alleen waarborgen wanneer u tijdig betaald én ons het declaratieoverzicht verstrekt. Zie ook “Wat gebeurt er als ik mijn factuur niet op tijd betaal?”
Omdat wij geen contracten hebben met zorgverzekeraars, moeten wij passantentarieven hanteren. Dit zijn tarieven die hoger liggen dan het tarief dat gecontracteerde zorgaanbieders met zorgverzekeraars afspreken.
In de meeste gevallen wordt het gefactureerde passantentarief niet volledig vergoed door uw zorgverzekeraar. Hoeveel u vergoed krijgt, hangt af van uw zorgpolis.
Om te voorkomen dat u als patiënt het verschil tussen onze factuur en de vergoeding vanuit uw basisverzekering moet betalen, hanteren wij een coulanceregeling. Deze regeling houdt in dat u, bij tijdige betaling*, alleen het bedrag hoeft te betalen dat:
- Door uw zorgverzekeraar wordt vergoed,
- En/ of het eventuele wettelijke eigen risico wat ingehouden is op de uitbetaling van de vergoeding. De zorgverzekeraar vermeldt het ingehouden eigen risico op het declaratieoverzicht wat aan u verstrekt wordt.
Zo zorgen wij ervoor dat u bij ons terecht kunt zonder onverwachte hoge kosten. Wij verzoeken u vriendelijk om uw declaratieoverzicht naar ons toe te sturen. Hiermee kunnen wij controleren of het door u betaalde bedrag overeenkomt met de vergoeding vanuit de zorgverzekeraar. Zo voorkomen we dat u te veel betaalt, maar wij wel de vergoeding van u ontvangen waar wij recht op hebben.
* Wij hanteren een betalingstermijn van 21 dagen weken. De coulanceregeling kunnen wij alleen waarborgen wanneer u tijdig betaald én ons het declaratieoverzicht verstrekt. Zie ook “Wat gebeurt er als ik mijn factuur niet op tijd betaal?”
Het eigen risico
- Iedereen van 18 jaar en ouder in Nederland heeft een verplicht eigen risico voor de zorgverzekering.
- In 2025 is dit € 385 per jaar (tenzij u zelf een hoger bedrag heeft afgesproken met uw zorgverzekeraar).
- Dit betekent dat u de eerste € 385 aan zorgkosten (die onder de basisverzekering vallen) zelf moet betalen.
- Pas daarna begint uw zorgverzekeraar met vergoeden.
De eigen bijdrage
- Een eigen bijdrage is iets anders dan het eigen risico.
De eigen bijdrage is het deel van de kosten wat u niet vergoed krijgt van de zorgverzekeraar. Bij Medische Kliniek Velsen wordt dit deel (de eigen bijdrage), mits u tijdig betaalt*, kwijtgescholden door onze coulanceregling. Dit hoeft u dus niet te betalen.
* Wij hanteren een betalingstermijn van 21 dagen. De coulanceregeling kunnen wij alleen waarborgen wanneer u tijdig betaald én ons het declaratieoverzicht verstrekt. Zie ook “Wat gebeurt er als ik mijn factuur niet op tijd betaal?”
De vergoeding die u ontvangt van uw zorgverzekeraar, komt uit de basisverzekering. Omdat wij geen contract hebben met zorgverzekeraars, moeten wij passantentarieven hanteren. Dit zijn tarieven die hoger liggen dan het tarief dat gecontracteerde zorgaanbieders met zorgverzekeraars afspreken. Daarom kan er een verschil zijn tussen het bedrag op onze factuur en het bedrag dat u vergoed krijgt.
Op het declaratieoverzicht, dat u van uw zorgverzekeraar ontvangt, staat vermeld:
- Welk bedrag door u is gedeclareerd
- Welk deel aan u vergoed is
- Welk deel eventueel onder uw eigen risico valt
- Welk deel niet-vergoed wordt / wat uw eigen bijdrage is
Dankzij onze coulanceregeling betaalt u, zolang u tijdig betaalt*, alleen:
- Wat door uw zorgverzekeraar wordt vergoed,
- En/ of het eventuele wettelijke eigen risico wat ingehouden wordt op de uitbetaling van de vergoeding. De zorgverzekeraar vermeldt het ingehouden eigen risico op het declaratieoverzicht dat aan u verstrekt wordt.
Wij verzoeken u vriendelijk om uw declaratieoverzicht naar ons toe te sturen. Hiermee kunnen wij controleren of het door u betaalde bedrag overeenkomt met de vergoeding vanuit de zorgverzekeraar. Zo voorkomen we dat u te veel betaalt, maar wij wel de vergoeding van u ontvangen waar wij recht op hebben.
*Wij hanteren een betalingstermijn van 21 dagen. De coulanceregeling kunnen wij alleen waarborgen wanneer u tijdig betaald én ons het declaratieoverzicht verstrekt. Zie ook “Wat gebeurt er als ik mijn factuur niet op tijd betaal? ”
Als uw factuur voor de zorgkosten niet binnen 21 dagen wordt betaald, volgen er verschillende stappen. Hieronder leggen we uit wat u kunt verwachten en welke consequenties daaraan verbonden zijn:
- Eerste en tweede betalingsherinnering
Als de betalingstermijn van 21 dagen is verstreken, ontvangt u van ons een eerste betalingsherinnering. Mocht uw betaling hierna alsnog uitblijven, dan sturen wij u een tweede betalingsherinnering. Er worden nu nog geen extra kosten in rekening gebracht. - Incassotraject en bijkomende kosten
Als u na de tweede betalingsherinnering nog steeds niet heeft betaald, zijn wij genoodzaakt om het gehele openstaande factuurbedrag over te dragen aan het incassobureau. Dit heeft als gevolg dat er extra kosten in rekening gebracht zullen worden, zoals incassokosten en wettelijke rente.
Wanneer wij geen betaling én geen declaratieoverzicht van u hebben ontvangen, zullen wij, na het volgen van de bovengenoemde stappen, het gehele factuurbedrag (dat is dus het gefactureerde passantentarief) overdragen aan het incassobureau. De coulanceregeling kunnen wij dus alleen waarborgen wanneer u tijdig betaald én ons het declaratieoverzicht verstrekt. (lees ook “Wat houdt passantentarief in” voor meer uitleg wat dit inhoudt)
Neem in het geval van een betaalherinnering daarom zo snel mogelijk contact met ons op. Zo voorkomt u eventuele gerechtelijke stappen en extra hoge kosten. U kunt ons bereiken via debiteuren@mkvelsen.nl of telefonisch tussen 10:00 uur en 16:30 uur op 085-105 24 44 (werkdagen van maandag tot en met vrijdag).
Wij willen niet dat onze patiënten meer betalen dan bij een andere zorgaanbieder. Omdat wij geen contract hebben met uw zorgverzekeraar weten wij niet welke vergoeding er aan u betaalt gaat worden. Daarom moeten wij passantentarieven hanteren. Dit zijn tarieven die hoger liggen dan het tarief dat gecontracteerde zorgaanbieders met zorgverzekeraars afspreken. In de meeste gevallen wordt dit gefactureerde passantentarief niet volledig vergoed door de zorgverzekeraar. Hoeveel u vergoed krijgt, hangt af van uw zorgpolis.
Bij Medische Kliniek Velsen betaalt u, bij tijdige betaling * niets extra. Wij nemen het verschil tussen onze factuur en de vergoeding vanuit uw basisverzekering voor onze rekening. Dit noemen wij de coulanceregeling. U betaalt alleen uw eigen risico als daar nog sprake van is, plus de uitbetaalde vergoeding.
Nadat u onze factuur heeft ingediend bij uw zorgverzekeraar, ontvangt u een declaratieoverzicht. Wij verzoeken u vriendelijk dit overzicht per e-mail naar ons toe te zenden zodra u het heeft ontvangen.
Aan de hand van dit overzicht controleren wij of de vergoeding van uw zorgverzekeraar overeenkomt met het bedrag dat u aan ons heeft betaald. Zo voorkomen we dat u te veel betaalt, maar wij wel de vergoeding van u ontvangen waar wij recht op hebben.
* Wij hanteren een betalingstermijn van 21 dagen. De coulanceregeling kunnen wij alleen waarborgen wanneer u tijdig betaald én ons het declaratieoverzicht verstrekt. Zie ook “Wat gebeurt er als ik mijn factuur niet op tijd betaal? ”
Omdat wij geen contracten hebben met zorgverzekeraars, moeten wij passantentarieven hanteren. Dit zijn tarieven die hoger liggen dan het tarief dat gecontracteerde zorgaanbieders met zorgverzekeraars afspreken. In de meeste gevallen wordt dit gefactureerde passantentarief niet volledig vergoed door de zorgverzekeraar. Hoeveel u vergoed krijgt, hangt af van uw zorgpolis.
Om te voorkomen dat u als patiënt het verschil tussen onze factuur en de vergoeding vanuit uw basisverzekering moet betalen, hanteren wij een coulanceregeling. Deze regeling houdt in dat u, bij tijdige betaling*, alleen het bedrag hoeft te betalen dat:
- Door u zorgverzekeraar wordt vergoed,
- En/ of het eventuele wettelijke eigen risico wat ingehouden wordt op de uitbetaling van de vergoeding (de zorgverzekeraar vermeldt dit dan ook altijd op het declaratieoverzicht wat aan u verstrekt wordt).
Het niet-vergoede deel/ de eigen bijdrage brengen wij dus niet in rekening, zolang u tijdig betaalt. Zo zorgen wij ervoor dat u toch bij ons terechtkunt, zonder onverwacht hoge kosten. Wij verzoeken u daarom vriendelijk om uw declaratieoverzicht aan ons toe te sturen. Hiermee kunnen wij controleren of het door u betaalde bedrag overeenkomt met de vergoeding vanuit de zorgverzekeraar. Zo voorkomen we dat u te veel betaalt, maar wij wel de vergoeding van u ontvangen waar wij recht op hebben.
* Wij hanteren een betalingstermijn van 21 dagen. De coulanceregeling kunnen wij alleen waarborgen wanneer u tijdig betaald én ons het declaratieoverzicht verstrekt. Zie ook “Wat gebeurt er als ik mijn factuur niet op tijd betaal?”
Er kunnen verschillende redenen zijn waarom u geen vergoeding krijgt van uw zorgverzekeraar. Hieronder zetten we de meest voorkomende op een rij:
- Declaratiefout – Onze facturen hebben vaak een voor- en achterzijde. Uw zorgverzekeraar heeft beide zijden nodig om de declaratie in behandeling te nemen. Maak daarom een foto van de voor- en achterzijde van onze factuur en dien beide foto’s in bij uw zorgverzekeraar.
- Betalingsherinnering ingediend – De zorgverzekeraar accepteert alleen de originele factuur als ingediende declaratie. Wanneer u de factuur niet heeft ontvangen laat het ons dan zo snel mogelijk weten. Een betalingsherinnering wordt door de zorgverzekeraar dan ook niet in behandeling genomen.
- Eigen risico is ingehouden / verrekend – Wanneer u nog niet het (gehele) eigen risico heeft verbruikt, kan het zijn dat uw zorgverzekeraar dit heeft verrekend met de vergoeding die aan u is uitbetaald. Dit kunt u terug zien op uw declaratieoverzicht.
Wij verzoeken u vriendelijk zo snel mogelijk contact met ons op te nemen als één van de bovenstaande redenen het geval is. Wanneer u ons op de hoogte brengt, adviseren wij u graag over de verder afhandeling van uw declaratie of betaling van onze factuur.
U kunt ons bereiken via debiteuren@mkvelsen.nl of telefonisch tussen 10:00 uur en 16:30 uur op 085-105 24 44 (werkdagen van maandag tot en met vrijdag).
U kunt ons bereiken via debiteuren@mkvelsen.nl of telefonisch tussen 10:00 uur en 16:30 uur op 085-105 24 44 (werkdagen van maandag tot en met vrijdag).